دلم شکست...
عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم
درباره وبلاگ


خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم. دکتر علی شریعتی بعضي از دوستان گرام مجبور كردن تا بگم گه من يه پسر هستم با نام مستعار ترنم البته خودمو پشت اين نام مخفي نكردم فقط نگفته بودم كه پسرم ولي پسر هستم دوستان

پيوندها
همه چیز-همه جور
چيک چيک دلهاي تنها
سرگرمی با چاشنی پرتغال
عاشقانه هایتان شیرین
عشق تنها
بازاریابی و تجارت اینترنتی
تو مال منی ... من مال توام
تک درخت عشق
کلبه تنهایی من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم و آدرس tmasti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
ترنم

آخرین مطالب


 
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:عشق,عاشق,شکستن دل,غم درد,, :: 20:30 :: نويسنده : ترنم

امشب دوباره دلم بی صدا شکست
با گریه ای غریب و غمی آشنا شکست
تا کهکشان غرقه شدن در خیال تو
پرواز کرد و چون مرغی رها شکست
یک عمر من شکستم و با درد ساختم
اما کسی نگفت چرا بینوا شکست
ماندم میان موج غریبی ز اشک و آه
کشتی صبرم از ستم ناخدا شکست
امشب ستاره ها پی دلداری آمدند
اما ز داغ من دلشان تا خدا شکست
باز به داد دلم رسی........ای کاش
امشب دوباره دلم بی صدا شکست!

کسب درآمد اینترنتی



عاشقانه هايم را از پوست شفاف تو مي گيرم عاشقانه هايم را از پوست شفاف تو مي گيرم

نظرات شما عزیزان:

mehrdad
ساعت23:27---20 ارديبهشت 1391
سلام ترنم جان با افتخار لینک شدی از این به بعد هر وقت آپ کردی خبرم کن ممنون بای

farzaneh
ساعت8:52---20 ارديبهشت 1391
زندگی عشق است عشق افسانه نیست
آن که عشق را آفرید دیوانه نیست


farzaneh
ساعت10:45---18 ارديبهشت 1391
salam taranome bahar
kojayee khabari azat nist chera dige sar nemizani man montazere hozure garmet hastam aziz


رامین
ساعت12:42---16 ارديبهشت 1391
برایت از ترنم های باران شعر خواهم گفت،
برایت خانه ای از واژه های آب خواهم ساخت،
به شوقت،دشت های فکر را یکدست آبی،
برایت بستری از لاله بی تاب خواهم ساخت،...
فقط یک لحظه در سینه،اگر جا میدهی من را...
سلام.اینم یه شعر بداهه برا شما.یه سری بهم بزن.


farzaneh
ساعت8:42---16 ارديبهشت 1391
salam mahla jan
emruz jashn darim az shoma ham davat mikonam tashrif biarid


farzaneh
ساعت10:44---13 ارديبهشت 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: